Zimowy album Winter Tales

Witajcie:)
Dziś dzielę się z Wami pracą, którą tworzyłam przez kilka ostatnich dni i wieczorów, kradnąc czas między pracą, obowiązkami domowo-rodzinnymi a snem... Jest to album z papierów Winter Tales marki Lexi Design w klimacie zimowo świątecznym. 
Założeniem moim było zrobić mocno zdobioną i mediową okładkę, natomiast środek klasyczny         z dużą ilością miejsca na zdjęcia różnych rozmiarów. Album posiada w górnych krawędziach stron kieszonki, do których możemy włożyć zdjęcia lub dorobić maty na zdjęcia. 
Kolekcja posiada dwa mega arkusze do wycinania, karton z tagami i napisami, paski, naklejki - to wszystko znalazło się w tym projekcie. Do pracy dołożyłam też kilka tekturek Laserowe Love, tiul, sizal, sznureczki do tagów, wstążkę i jagody na druciku współgrające z kolekcją. 
Okładkę ozdabiałam za pomocą maski i gessa, farb z brokatem, pozłoty i białej farby akrylowej.

Więcej fotek znajdziecie na moim Funpageu FB Kraina Relaksu





















Ja jestem zadowolona z efektu, co rzadko mi się zdarza... Mam cichą nadzieję, że projekt ten przypadł Wam do gustu i zostawicie miły komentarz za co serdecznie dziękuję:)
Pozdrawiam Ania:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty